مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-01سياسي

برکات و ثمرات انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است


معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه آثار و برکات و ثمران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب کشوری پرشکوه مقتدر و عزتمند در عرصه جهانی است.

- ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه آثار و برکات و ثمران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب کشوری پرشکوه مقتدر و عزتمند در عرصه جهانی است.

حسین مصطفی پور در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دکتر علی شریعتی رشت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امروز نهال انقلاب که 43 سال پیش توسط امام خمینی(ره) غرس شد به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آثار و برکات و ثمران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب کشوری پرشکوه مقتدر و عزتمند در عرصه جهانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، با اشاره به سختی های مسیر انقلاب در طول 43 سال گذشته، تصریح کرد: با رهبر داهیانه امام و پای کار بودن ملت توانستیم از همه گردنه های سخت و حساس عبور کنیم؛ این در حالی است که دشمنان از اول انقلال هر روز ملت و نظام ایران را مورد تهاجم قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات و ثمرات انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است

برکات و ثمرات انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است